Saaliskiintiöt ja vieraskortit

• 1 Metso
  • 5 Teertä
  • 3 Pyytä

Riekko ja Peltopyy rauhoitettuja.

Kiintiöt eivät päde jos riistahallinnolta tulee näitä tiukempia päätöksiä

Metsästysajat: Riistahallinon vahvistamat valtion ajat

Rauhoitusalueet: Hiukkajärvi sekä muut valtion omistamat ja rajaamat rauhoitusalueet sekä vuokraamattomat alueet

Vieraskorttien hinnat ja säännöt kaudelle 2022-23

Vuosikortti 100€.

Vuosikortilla ei saa metsästää villisikaa. Pois lukien yhteisjahdit sekä seuran jäsenen mukana ollessa jahtimuodosta riippumatta.

Vuosikortilla metsästettäessä kyttäämällä peuraa on seuran jäsenen oltava mukana.

Vuosikorttien myyntiä koordinoi Pasi Viitamäki 0405881816 ja korttien määrä on rajattu 20 kpl/vuosi vuosikortit myöntää johtokunta.

Päiväkortti 15€

Päiväkortilla ei saa metsästää metsoa.

Kaurista ja peuraa voi päiväkortilla metsästää järjestetyissä yhteisjahdeissa. Päiväkortti ei oikeuta kauriin tai peuran kyttäysmetsästykseen.

Villisika yhteisjahdit sekä seuran jäsenen mukana ollessa jahtimuodosta riippumatta.

Päiväkortilla metsästettäessä tulee olla seuran varsinainen jäsen mukana. Päiväkortti tulee olla maksettuna seuran tilille tai päiväkorttien myyjille enne metsästyksen aloittamista. Päiväkortin voi maksaa nettipankin kautta seuran tilille jonka jälkeen nettisivujen kautta ilmoitus maksusta sekä isäntänä toimivan jäsenen nimi. Päiväkorttien myyjinä toimivat myös johtokunnan jäsenet.

Vanhemmat artikkelit